wtorek, 15 kwietnia 2008

niebko jeden



Gdy byłam małą dziewczynką, bardzo lubiałam robić te niebka w piasku. Jak się jednak okazało, nie wszyscy mieli okazje poznać te wspaniałą zabawę. Tak więc dla nieznających-przepis : znajdujesz  kupę piasku, robisz w niej dziurkę, w której umieszczasz wszystko to co lubisz i co wczesniej uzbierałeś: kwiatki, patyczki, szkiełka kolorowe, zaschniete owady , kawałki papieru, sekrety itd. układasz we właściwej dla siebie kompozycji, zakrywasz szkiełkiem, zasypujesz piaskiem  po czym delikatnie odkrywasz swoje niebko palcem niczym archeolog znajdujący skarb swojego życia. i... taaraa! gotowe!

1 komentarz:

Unknown pisze...

Pokazała mi to kiedyś Mama jak byłem mały, ale nie rozumiałem przekazu. Chyba zrobię sobie coś takiego teraz ;)

Wystawa

Najbliższa wystawa w Poznaniu 23 maja Serdecznie zapraszam!